Wednesday 22 November 2017

Regulacja systemu handlu alternatywnego


Alternatywny system obrotu - ATS Co to jest alternatywny system obrotu - ATS Alternatywny system obrotu (ATS) jest systemem obrotu, który nie jest regulowany jako giełda, ale jest miejscem umożliwiającym dopasowanie kupna i sprzedaży zleceń abonentów. Alternatywne systemy transakcyjne zyskują popularność na całym świecie i stanowią znaczną część płynności znajdującej się w obrocie publicznym. Rozporządzenie ATS zostało wprowadzone przez SEC w 1998 roku i ma na celu ochronę inwestorów i rozwiązywanie wszelkich problemów wynikających z tego typu systemu obrotu. Rozporządzenie ATS wymaga ściślejszej dokumentacji i wymaga intensywniejszej sprawozdawczości w kwestiach takich jak przejrzystość, gdy system osiągnie więcej niż 5 wielkości obrotów dla każdego zabezpieczenia. BREAKING DOWN Alternatywny system obrotu - ATS Wiele alternatywnych systemów obrotu jest specjalnie zaprojektowanych, aby dopasować kupujących i sprzedających, którzy handlowali w bardzo dużych ilościach (głównie profesjonalni handlowcy i inwestorzy). Również instytucje często korzystają z ATS w celu znalezienia kontrahentów transakcji, zamiast handlu wieloma blokami akcji na normalnej giełdzie, praktyką, która może skłaniać cenę rynkową w określonym kierunku, w zależności od konkretnej kapitalizacji rynkowej akcji i wolumenu obrotu. Przykłady alternatywnych systemów handlu obejmują, między innymi, sieci komunikacji elektronicznej (ECN), sieci przekrojowe i rynki telefoniczne.17 CFR 242.301 - wymogi dotyczące alternatywnych systemów obrotu. xA7 242.301 Wymagania dotyczące alternatywnych systemów obrotu. a) Zakres sekcji. Alternatywny system obrotu musi spełniać wymogi określone w lit. b) niniejszej sekcji, chyba że taki alternatywny system handlu: (1) jest zarejestrowany jako giełda na podstawie art. 6 ustawy, (15 USC 78f) (2) jest zwolniony z Komisja z rejestracji jako wymiany opartej na ograniczonej liczbie transakcji (i) jest zarejestrowana jako pośrednik w obrocie maklerskim zgodnie z sekcją 15 (b) lub 15C ustawy (15 USC 78o (b) i 78o-5), lub (ii) ogranicza swoją działalność w zakresie papierów wartościowych do następujących instrumentów: (A) papiery wartościowe państwowe, zgodnie z definicją w sekcji 3 (a) (42) ustawy, (15 USC 78c (a) (42)) (B) Umowy z przyrzeczeniem odkupu i reverse repurchase dotyczące wyłącznie papierów wartościowych objętych postanowieniami ustępu (a) (4) (ii) (A) niniejszego działu (C) Dowolne włożenie, wezwanie, straddle, opcja lub przywilej na zabezpieczenie rządowe, (1) jest przedmiotem obrotu na jednej lub kilku krajowych giełdach papierów wartościowych lub (2) dla których notowania są rozpowszechniane d za pośrednictwem zautomatyzowanego systemu notowań obsługiwanych przez zarejestrowane stowarzyszenie papierów wartościowych oraz (D) papieru komercyjnego. 5) jest zwolniony, warunkowo lub bezwarunkowo, na zlecenie Komisji. po zastosowaniu takiego alternatywnego systemu obrotu. z jednego lub kilku wymagań określonych w lit. b) niniejszej sekcji. Komisja udzieli takiego zwolnienia tylko po stwierdzeniu, że takie postanowienie jest zgodne z interesem publicznym, ochroną inwestorów oraz usunięciem przeszkód i perfekcją mechanizmów krajowego systemu rynkowego. b) wymagania. Każdy alternatywny system obrotu podlegający niniejszym rozporządzeniu ATS, zgodnie z lit. a) niniejszego działu, spełnia wymogi określone w niniejszym ustępie (b). (1) Rejestracja brokerów-pośredników. Alternatywny system obrotu rejestruje się jako pośrednik-pośrednik w rozumieniu art. 15 ustawy (15 U. S.C. 78o). (i) Alternatywny system obrotu składa sprawozdanie z pierwszego uruchomienia na formularzu ATS, xA7 249.637 niniejszego rozdziału, zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi, co najmniej na 20 dni przed rozpoczęciem działalności jako alternatywny system obrotu. lub jeżeli alternatywny system obrotu działa od dnia 21 kwietnia 1999 r., nie później niż 11 maja 1999 r. (ii) Alternatywny system obrotu złoży poprawkę na formularzu ATS co najmniej 20 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem istotnej zmiany w funkcjonowania alternatywnego systemu obrotu. (iii) Jeśli jakiekolwiek informacje zawarte w sprawozdaniu z pierwszego uruchomienia, zgłoszone zgodnie z ustępem (b) (2) (i) niniejszej sekcji, są niezamierzone z jakiegokolwiek powodu i nie zostały uprzednio zgłoszone Komisji jako poprawka do formularza ATS, system obrotu złoży poprawkę w sprawie formularza ATS korygującą takie informacje w ciągu 30 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego kwartału kalendarzowego, w którym działał alternatywny system obrotu. (iv) Alternatywny system obrotu niezwłocznie zgłosi poprawkę dotyczącą informacji korygującej ATS o formularzu ATS uprzednio zgłoszonych na Formularzu ATS po stwierdzeniu, że wszelkie informacje złożone na mocy ustępów (b) (2) (i), (ii) lub (iii) niniejszego działu był niedokładny po złożeniu. (v) Alternatywny system obrotu niezwłocznie złoży dokument o zakończeniu działalności na formularzu ATS zgodnie z instrukcjami w nim, przestając działać jako alternatywny system obrotu. (vi) Każde powiadomienie lub poprawka złożona zgodnie z niniejszym ustępem (b) (2) stanowią x201Creportx201D w rozumieniu sekcji 11A, 17 (a), 18 (a) i 32 (a) (15 USC 78k - 1. 78q (a) 78r (a) i 78ff (a)) oraz wszelkie inne mające zastosowanie przepisy ustawy. (vii) Sprawozdania przewidziane w ustępie (b) (2) niniejszej sekcji uważa się za zgłoszone po otrzymaniu przez Departament ds. Regulacji Rynku, Stop 10-2, w głównym zleceniu Komisji w Waszyngtonie. Duplikaty oryginałów sprawozdań, o których mowa w lit. b) pkt 2 ppkt (i) do (v) niniejszego działu, należy składać w personelu nadzoru wyznaczonego przez tę organizację samoregulacyjną, która jest wyznaczonym organem rozpatrującym w celu alternatywnego obrotu zgodnie z treścią xA7 240.17d-1 niniejszego rozdziału, jednocześnie z wnioskiem do Komisji. Duplikaty sprawozdań, o których mowa w lit. b) pkt 9 niniejszego działu, przekazywane są na żądanie personelowi nadzoru takiego organu samoregulującego. Wszystkie zgłoszenia złożone zgodnie z niniejszym ustępem (b) (2) i (b) (9) niniejszej sekcji są uważane za poufne po złożeniu. (3) Wyświetlanie zamówienia i dostęp do realizacji. (i) Alternatywny system obrotu musi spełniać wymogi określone w ustępie (b) (3) (ii) niniejszej sekcji, w odniesieniu do dowolnego zasobu NMS, w którym alternatywny system obrotu: (B) Podczas co najmniej 4 w poprzednich 6 miesiącach kalendarzowych, miał średni dzienny wolumen obrotu wynoszący 5 procent lub więcej łącznej średniej dziennej wielkości akcji dla takiego zasobu NMS w raporcie o skutecznym planie raportowania transakcji. (ii) taki alternatywny system obrotu zapewnia krajowemu wymianie papierów wartościowych lub krajowym stowarzyszeniom skarbowym ceny i wielkości zleceń po najwyższej cenie zakupu i najniższej cenie sprzedaży tego zasobu NMS. wyświetlane więcej niż jednej osobie w alternatywnym systemie obrotu. do umieszczenia w danych ofertowych udostępnionych przez krajową wytwórnię papierów wartościowych lub krajowego stowarzyszenia papierów wartościowych sprzedawcom zgodnie z postanowieniami normy xA7 242.602. (iii) w odniesieniu do jakiegokolwiek zlecenia wystawionego zgodnie z ustępem (b) (3) (ii) niniejszej sekcji, alternatywny system obrotu zapewnia każdemu pośrednikowi-pośrednikowi, który ma dostęp do krajowej wymiany papierów wartościowych lub krajowego stowarzyszenia papierów wartościowych, alternatywny system obrotu zapewnia ceny i wielkości wyświetlanych zamówień zgodnie z ustępem (b) (3) (ii) niniejszej sekcji, zdolność do realizacji transakcji z takimi zamówieniami, która jest: (A) równoważna zdolności takiego pośrednika - dealer w celu dokonania transakcji z innymi zamówieniami wystawionymi na giełdzie lub przez stowarzyszenie i (B) w cenie najwyższej ceny zlecenia kupna lub zlecenia sprzedaży najniższej ceny wyświetlanej dla mniejszego skumulowanego rozmiaru zamówionych zamówień w niej wprowadzonych taką cenę. lub wielkości egzekwowania takiego pośrednika-pośrednika. (4) Opłaty. Alternatywny system obrotu nie pobiera żadnych opłat brokerom-pośrednikom, którzy korzystają z alternatywnego systemu obrotu za pośrednictwem krajowej giełdy papierów wartościowych lub krajowego stowarzyszenia papierów wartościowych. niezgodne z równoważnym dostępem do alternatywnego systemu obrotu, wymaganego na mocy ust. 3 lit. b) ppkt (iii) niniejszej sekcji. Ponadto, jeśli krajowa giełda papierów wartościowych lub krajowe stowarzyszenie papierów wartościowych, do których stosuje się alternatywny system obrotu, zapewnia ceny i wielkości zleceń na mocy ust. 3 lit. b) pkt 3 ppkt (ii) i (b) (3) (iii) niniejszego ustępu zasady mające na celu zapewnienie zgodności z normami dostępu do notowań prezentowanych na takiej krajowej giełdzie papierów wartościowych lub rynku prowadzonym przez takie krajowe zrzeszenie papierów wartościowych. alternatywny system obrotu nie pobiera żadnych opłat od członków będących w sprzeczności z tymi, które nie są ujawniane w sposób wymagany lub niezgodny z jakimikolwiek standardem równoważnego dostępu ustanowionymi przez te przepisy. (i) Alternatywny system obrotu musi spełniać wymagania określone w ust. 5 lit. b) ppkt (ii) niniejszej sekcji, jeżeli przez co najmniej 4 z poprzednich 6 miesięcy kalendarzowych taki alternatywny system obrotu miał: (A) z poszanowaniem do jakiegokolwiek zapasu NMS. 5% lub więcej średniej dziennej wielkości w tym zabezpieczeniu zgłoszonym za pomocą skutecznego planu raportowania transakcji (B) W odniesieniu do zabezpieczenia kapitału własnego, które nie jest zapasem NMS i dla których transakcje są zgłaszane do organizacji samoregulującej. 5% lub więcej średniej dziennej wolumeny obrotu w tym zabezpieczeniu, obliczonej przez samoregulującą organizację, do której są zgłaszane transakcje (C) W odniesieniu do komunalnych papierów wartościowych, co najmniej 5% średniej dziennej wielkości obrotu w Stanach Zjednoczonych lub (D) w odniesieniu do korporacyjnych papierów dłużnych, 5 procent lub więcej średniej dziennej wielkości obrotu w Stanach Zjednoczonych. (A) Ustanowienie pisemnych standardów umożliwiających dostęp do systemu obrotu w jego systemie (B) Nieuzasadnione zabronienie lub ograniczenie jakiejkolwiek osoby w odniesieniu do dostępu do usług oferowanych przez taki alternatywny system handlu poprzez zastosowanie standardów ustanowionych na mocy lit. b) pkt 5 ( ii) część A niniejszej sekcji w sposób nieuczciwy lub dyskryminacyjny (C) sporządzanie i prowadzenie ewidencji: (1) wszelkich dotacji, w tym dla wszystkich abonentów, przyczyn przyznania takiego dostępu oraz (2) wszystkich odmów lub ograniczeń dostępu i przyczyn, dla każdego wnioskodawcy, za odmowę lub ograniczenie dostępu, oraz (D) przekazać informacje wymagane na formularzu ATS-R (xA7 249.638 niniejszego rozdziału) dotyczące dotacji, odmowy i ograniczeń dostępu. (iii) Niezależnie od postanowień ustępu b) pkt 5 ppkt (i) niniejszej sekcji, alternatywny system obrotu nie będzie wymagany do spełnienia wymogów określonych w ust. 5 lit. b) ppkt (ii) niniejszej sekcji, jeżeli taki alternatywny handel system: (B) Zamówienia takie nie są wyświetlane żadnym osobom, innym niż pracownicy alternatywnego systemu obrotu i (C) Zlecenia takie są realizowane po cenie za takie zabezpieczenie rozpowszechnione za pomocą skutecznego planu sprawozdawczości transakcji. lub pochodzących z takich cen. (6) Wydajność, integralność i bezpieczeństwo systemów zautomatyzowanych. (i) Alternatywny system obrotu spełnia wymogi określone w ustępie (b) (6) (ii) niniejszej sekcji, jeżeli przez co najmniej 4 z poprzednich 6 miesięcy kalendarzowych taki alternatywny system obrotu miał: (A) Z poszanowaniem do komunalnych papierów wartościowych, co najmniej 20% średniej dziennej wielkości obrotu w Stanach Zjednoczonych lub (B) w odniesieniu do korporacyjnych papierów dłużnych, 20 procent lub więcej średniej dziennej wielkości obrotu w Stanach Zjednoczonych. (ii) w odniesieniu do systemów wspomagających wprowadzanie zamówień, routing zamówień, realizację zleceń, raportowanie transakcji i porównanie handlowe, alternatywny system obrotu: (A) ustala uzasadnione bieżące i przyszłe szacunki zdolności produkcyjnych (B) prowadzi okresowe testy warunków skrajnych mocy produkcyjnych (C) opracowanie i wdrożenie rozsądnych procedur w celu dokonania przeglądu i utrzymania aktualnych zasad jego opracowywania i metodologii testowania; (D) weryfikacja podatności systemów i danych na niekorzyść systemów; (E) Ustanowienie odpowiednich planów awaryjnych i odzyskowych po awarii (F) corocznie przeprowadza niezależny przegląd, zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami kontroli, takiej alternatywy kontrolę systemu handlowego w celu zapewnienia, że ​​spełnione są przepisy lit. b) pkt 6 ppkt (ii) (A) do (E) niniejszej sekcji i zachowanie przeglądu starszego kierownictwa sprawozdania zawierającego zalecenia i wnioski niezależnego przeglądu oraz (G) niezwłocznie powiadamiać pracowników Komisji o awariach systemów materiałowych i o znacznych zmianach w systemie. (iii) NiezaleŜnie od postanowień ustępu b) pkt 6 lit. i) niniejszej sekcji, alternatywny system obrotu nie jest zobowiązany do przestrzegania wymogów określonych w ustępie (b) (6) (ii) niniejszej sekcji, jeśli taki alternatywny handel system: (B) Zamówienia takie nie są wyświetlane żadnym osobom, innym niż pracownicy alternatywnego systemu obrotu i (C) Zlecenia takie są realizowane po cenie za takie zabezpieczenie rozpowszechnione za pomocą skutecznego planu sprawozdawczości transakcji. lub pochodzących z takich cen. (7) Egzaminy, inspekcje i dochodzenia. Alternatywny system obrotu umożliwia badanie i inspekcję jego pomieszczeń, systemów i rejestrów oraz współpracę w zakresie badania, inspekcji lub badania abonentów, niezależnie od tego, czy przeprowadza się taką kontrolę przez Komisję lub organizację samoregulacyjną, z której taki subskrybent jest członkiem. (i) sporządzać i przechowywać aktualne zapisy określone w dokumencie xA7 242.302 i (ii) zachować zapisy określone w dokumencie xA7 242.303. (i) przesyłać informacje wymagane przez Formularz ATS-R (xA7 249.638 niniejszego rozdziału) w ciągu 30 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego kwartału kalendarzowego, w którym rynek funkcjonował po dniu wejścia w życie niniejszej sekcji i (ii) wymagane przez formularz ATS-R w ciągu 10 dni kalendarzowych od momentu, w którym przestaje działać alternatywny system obrotu. (10) Procedury zapewniające poufne traktowanie informacji handlowych. (i) Alternatywny system obrotu ustanawia odpowiednie zabezpieczenia i procedury w celu ochrony poufnych informacji handlowych przez subskrybentów. Takie zabezpieczenia i procedury obejmują: (A) Ograniczenie dostępu do poufnych informacji handlowych abonentów tych pracowników alternatywnego systemu obrotu, którzy prowadzą system lub odpowiedzialnych za przestrzeganie tych lub innych obowiązujących zasad; ii) alternatywny handel system przyjmuje i wdroży odpowiednie procedury nadzoru w celu zapewnienia, że ​​przestrzegane są zabezpieczenia i procedury ustanowione na mocy pkt (b) (10) (i) niniejszej sekcji. (11) Nazwa. Alternatywny system obrotu nie może używać w nazwie słowa x201Cexchange, x201D lub pochodnych słowa x201Cexchange, x201D, na przykład terminu x201Cstock market. x201D Jest to lista sekcji Stanów Zjednoczonych, postanowień Statutu Ogółem, Prawa Publicznego i Prezydencji Dokumenty, które dostarczają władzy prawodawczej dla tej części CFR. Nie gwarantujemy dokładności ani aktualności, chociaż codziennie odbywa się odświeżanie bazy danych. Więcej ograniczeń dokładności opisano w witrynie GPO. Kodeks Stanów Zjednoczonych Kod USA: Tytuł 15 - HANDLOWANIE I HANDLU 17 CFR część 242 Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC lub Komisja) przyjmie pewne zmiany w rozporządzeniu SBSRReporting i rozpowszechnianie informacji o swapach związanych z zabezpieczeniami (rozporządzenie SBSR). W szczególności nowa zasada 901 (a) ust. 1 rozporządzenia SBSR wymaga platformy (tj. Krajowej wymiany papierów wartościowych lub rezerwy na zabezpieczenie swapu zabezpieczającego (SB SEF) zarejestrowanego w Komisji lub zwolnionej z rejestracji) które zostaną poddane rozliczeniu. Nowa zasada 901 (a) (2) (i) rozporządzenia SBSR wymaga, aby zarejestrowana agencja rozliczająca zgłosiła wszelkie swap z zabezpieczeniami, które są kontrahentem. Komisja przyjmuje pewne poprawki dotyczące zgodności z innymi przepisami rozporządzenia SBSR w świetle nowo przyjętych zmian w art. 901 lit. a), a także poprawkę, która wymagałaby zarejestrowania zarejestrowanych repozytoriów wymiany swapów z zabezpieczeniami (SDR) w celu zapewnienia swapu opartego na zabezpieczeniach dane o transakcjach, które muszą publicznie rozpowszechniać wśród użytkowników informacji bez wynagrodzenia. Komisja przyjmuje również poprawki do art. 908 lit. a) w celu rozszerzenia zakresu obowiązkowych sprawozdań regulacyjnych SBSRaposs i wymogów dotyczących upowszechniania informacji o publiczności na dodatkowe rodzaje transgranicznych swapów opartych na zabezpieczeniach. Komisja przedstawia wytyczne dotyczące stosowania rozporządzenia SBSR w celu dokonania transakcji maklerskich i przyznawania rozliczonych swapów zabezpieczających. Wreszcie Komisja przyjmuje nowy harmonogram zgodności w odniesieniu do części rozporządzenia SBSR, w odniesieniu do których Komisja nie wcześniej określiła daty zgodności. 2018-07-27 obj. Informacje o transporcie 17 CFR Parts 240 i 242 Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (Komisja lub SEC) proponuje zmianę przepisów 600 i 606 rozporządzenia Krajowego Systemu Rynku (rozporządzenie NMS) zgodnie z Ustawą o obrocie papierami wartościowymi z 1934 r. (ustawa o giełdach papierów wartościowych), w celu wymagania dodatkowych informacji przez pośredników-maklerów o rozliczaniu zamówień. W szczególności w odniesieniu do zamówień instytucjonalnych Komisja proponuje zmianę art. 606 rozporządzenia NMS w celu zażądania od pośrednika pośrednictwa w handlu detalicznym pośrednictwa w dostarczaniu konkretnych informacji dotyczących routingu i realizacji zleceń instytucjonalnych klientów dla wcześniejszych sześć miesięcy. Komisja proponuje również zmianę zasady 606 rozporządzenia NMS, aby wymagało, aby pośrednik-pośrednik publicznie udostępniał zagregowane informacje w odniesieniu do obsługi zamówień instytucjonalnych klientów w każdym kwartale kalendarzowym. W odniesieniu do zamówień detalicznych Komisja proponuje ukierunkowane udoskonalenia w zakresie ujawniania informacji o routingu w zakresie zamówień publicznych zgodnie z zasadą 606, wymagając, aby informacje o limicie zamówień zostały podzielone na kategorie rynkowe i nierynkowe, co wymagało ujawnienia łącznej kwoty płatności netto za otrzymane płatności zleceniodawcy, płatności z otrzymanych przychodów z tytułu podziału zysków, zapłaconych opłat za transakcje oraz rabatów transakcyjnych otrzymanych przez pośrednika-pośrednik z pewnych miejsc, wymagających, aby pośrednicy-dealerzy opisali wszelkie warunki płatności dla uzgodnień dotyczących przepływu zleceń i relacji zysku z niektórymi miejscami, które mogą wpływać na decyzje o routingu zamówień oraz wyeliminować wymóg dzielenia informacji o routingu zleceń sprzedaży detalicznej przez wymianę na rynku. W związku z tymi nowymi wymogami Komisja proponuje zmianę art. 600 rozporządzenia NMS w celu włączenia do niej kilku nowych terminów stosowanych w proponowanych poprawkach do zasady 606. Komisja proponuje również zmianę przepisów 605 i 606 rozporządzenia NMS wymagają, aby publiczne udostępnianie zamówień publicznych i raportów routingu zamówień były publicznie dostępne przez okres trzech lat i aby dostosować je do zasady 607. Wreszcie Komisja proponuje zmianę art. 3a51-1 (a) na podstawie ustawy o giełdach Artykuł 13h-1 lit. a) pkt 5 rozporządzenia 13D-G art. 105 lit. b) pkt 1 rozporządzenia nr 201 lit. a) i art. 204 lit. g) rozporządzenia o przepisach SHO 600 lit. b), 602 lit. a) 5), 607 (a) (1) i 611 (c) rozporządzenia NMS i zasady 1000 SCI, w celu zaktualizowania odsyłaczy w wyniku proponowanej zasady. 2018-12-30 obj. 80 250 - środa, 30 grudnia 201880 FR 81454 - Korekta zgodności systemu i zgodność z przepisami 17 CFR część 242 Komisja ds. Papierów Wartościowych i Giełd (Komisja) dokonuje technicznej korekty jej zasad dotyczących zgodności i integralności systemu z przepisami (rozporządzenie SCI) w ramach Ustawa o obrocie papierami wartościowymi z 1934 r. (Exchange Act) i dostosowująca zmiany w rozporządzeniu ATS na podstawie ustawy o giełdach, która dotyczy niektórych organów samoregulacyjnych (w tym zarejestrowanych agencji rozliczeniowych), alternatywnych systemów obrotu (ATS), podmiotów planujących procesy i zwolnionych agencji rozliczeniowych ( zbiorowo, podmioty SCI). 2018-12-28 vol. 80 248 - poniedziałek, 28 grudnia 201880 r. FR 80998 - Rozporządzenie dotyczące alternatywnych systemów obrotu NMS 17 CFR Parts 240, 242, 249 Komisja ds. Papierów Wartościowych i Giełd proponuje zmianę wymogów regulacyjnych w rozporządzeniu ATS na podstawie ustawy o obrocie papierami wartościowymi z 1934 r. ( Aktu Stabilności Finansowej), który ma zastosowanie do alternatywnych systemów obrotu (ATS), które działają w zasobach NMS (zwanych dalej "NMS Stock ATS"), w tym tak zwanych "ciemnych basenów". Po pierwsze, Komisja proponuje zmianę rozporządzenia ATS Formularz ATS-N w celu dostarczenia informacji o pośrednika-pośrednika, który obsługuje operatora NMS Stock ATS (operatora brokera-pośrednika), a także działalności operatora pośrednictwa i pośredników w związku z ATS NMS oraz szczegółowe informacje o sposobu działania systemu ATS. Po drugie, Komisja proponuje składanie aktów na formularzu ATS-N przez zamieszczanie niektórych dokumentów formularza ATS-N na stronie internetowej Komisji Internetowej i zażądać irting każdego ATS w magazynie NMS, który ma witrynę sieci Web, aby umieścić na stronie NMS Stock ATSaposs bezpośredni odnośnik URL do witryny sieci Web Commissionaposs zawierającej wymagane dokumenty. Po trzecie, Komisja proponuje zmianę rozporządzenia ATS w celu zapewnienia procesu określania, czy dana jednostka kwalifikuje się do zwolnienia z definicji giełdy na podstawie ustawy o giełdzie z art. 3a1-1 (a) (2) w odniesieniu do zapasów NMS i oświadczyć, że ATSap NMS ATSaposs ATS-N jest skuteczny lub, po wypowiedzeniu i okazję do przesłuchania, nieskuteczne. Po czwarte, w ramach tej propozycji Komisja mogła zawiesić, ograniczyć lub wycofać zwolnienie z definicji giełdy po uprzednim powiadomieniu i możliwością przesłuchania. Po piąte Komisja proponuje ustanowienie gwarancji i procedur zabezpieczających ATSaposs w celu ochrony poufnych informacji handlowych przez subskrybentów. Komisja proponuje również wprowadzenie zmian do przepisów rozporządzenia ATS i ustawy o giełdach (art. 3a1-1 lit. a). Dodatkowo Komisja zwraca się z prośbą o komentarz, między innymi, do zmiany wymogów wyłączenia z definicji giełdy zgodnie z ustawą 3a1-1 (a) o giełdzie ATS, która ułatwia transakcje w papierach wartościowych innych niż zapasy NMS. Wreszcie Komisja zwraca się również z prośbą o komentarz do rozważań dotyczących zmiany przepisów ustawy 600 i 606 o zmianie ustawy o transporcie, aby poprawić przejrzystość w obsłudze i trasowaniu zamówień klientów instytucjonalnych przez pośredników handlu emitentami. SIEDZIALNE systemy obrotu Elektroniczne sieci komunikacyjne lub ECN, zgodnie z definicją w regule 600 (b) (23) rozporządzenia NMS są elektronicznymi systemami obrotu, które automatycznie dopasowują zamówienia kupna i sprzedaży w określonych cenach. Rejestr ECNs w SEC jako pośrednicy brokerów i podlega przepisom ATS. Abonenci, którzy zazwyczaj są inwestorami instytucjonalnymi, brokerami-pośrednikami i animatorami rynku, mogą prowadzić transakcje bezpośrednio z ECN. Inwestorzy indywidualni muszą obecnie posiadać konto z subskrybentem maklera, zanim ich zlecenia będą kierowane do ECN w celu wykonania. Starając się kupować lub sprzedawać papiery wartościowe, subskrybenci ECN zwykle korzystają z zamówień limitowych. ECN publikuje zamówienia w swoich systemach dla innych abonentów. Następnie ECN automatycznie dopasuje do zleceń. ECN może zdecydować się na ułatwienie podmiotowi rynkowemu spełnienia obowiązków wynikających z zasady Wyceny prowizji przez przekazanie najlepszej ofercie ECN krajowej wymianie papierów wartościowych lub zarejestrowanemu stowarzyszeniu związanemu z papierami wartościowymi w celach publicznych. Informacje na temat przyjęcia ECN znajdują się w dokumencie Exchange Act Release No. 37619A, sec. govrulesfinal37619a. txt. Najnowsze zmiany odnoszące się do ECN znajdują się w komunikacie dotyczącym przyjęcia rozporządzenia NMS, wydanie dokumentu nr 51808, sek. govrulesfinal34-51808.pdf. Zmodyfikowano: 10162017Regulowanie wymiany i alternatywnych systemów obrotu: Perspektywa prawa i ekonomii Uwaga: Zawsze sprawdzaj swoje odniesienia i przed dokonaniem niezbędnych korekt. Zwróć uwagę na nazwy, kapitalizację i daty. Journal of Law Studies Opis: Aktualne wydania znajdują się obecnie na stronie Chicago Journals. Przeczytaj ostatni numer. Journal of Legal Studies to czasopismo interdyscyplinarnych badań akademickich na temat prawa i instytucji prawnych. Podkreśla podejście do nauki społecznej, zwłaszcza ekonomii, nauk politycznych i psychologii, ale publikuje również dzieła historyków, filozofów i innych, którzy interesują się teorią prawną. JLS powstała w 1972 roku. Zakres: 1972-2018 (tom 1, nr 1 - tom 44, nr S1) Ruchoma ściana przedstawia okres czasu między ostatnim wydaniem dostępnym w JSTOR a ostatnio opublikowanym wydaniem Dziennik. Ruchome ściany są zazwyczaj reprezentowane w latach. W rzadkich przypadkach wydawca zdecydował się na zerową ruchomą ścianę, więc ich aktualne problemy są dostępne w JSTOR wkrótce po publikacji. Uwaga: Przy obliczaniu ruchomej ściany rok bieżący nie jest liczony. Na przykład, jeśli bieżący rok to rok 2008, a dziennik ma pięcioletnią ruchomą ścianę, dostępne są artykuły z roku 2002. Terminy związane ze ścianami ruchomymi Ścianki stałe: czasopisma, w których nie ma nowych woluminów dodawanych do archiwum. Zaabsorbowane: czasopisma połączone z innym tytułem. Complete: Czasopisma, które nie są już publikowane lub zostały połączone z innym tytułem. Przedmioty: ekonomia biznesu, prawo, biznes, ekonomia, prawo Kolekcje: For-Profit Akademie Nauk Artystycznych Kolekcja IV, Kolekcje Sztuki Naukowej Kolekcja IV, Kolekcja Ekonomii Biznesu, Korporacyjna Priorytet Dostępu Inicjatywy Kolekcja Podgląd nie jest dostępna Streszczenie Nowe technologie handlowe przekształcają rynki papierów wartościowych , a wraz z ich powstaniem miały istotne pytania dotyczące regulacji nowych i tradycyjnych mechanizmów handlowych. W artykule przedstawiono perspektywę prawa i ekonomii w zakresie regulacji alternatywnych systemów obrotu. Twierdzimy, że alternatywne systemy handlowe odgrywają odrębną rolę na rynku, aw szczególności rozwiązują konflikt najbardziej interesujący problem, który istnieje między brokerami a dealerami. Proponujemy ogólną strategię ich regulacji, która uwzględnia tę rolę gospodarczą. Proponujemy ramy regulacyjne, które zezwalają usługodawcom na włączenie się w określone ramy regulacyjne jako sposób wspierania innowacji i konkurencji. Podane przez nas podejście funkcjonalne jest zgodne z celowymi zasadami rzetelności, efektywności i przejrzystości transakcji rynkowych obowiązującymi w ramach Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Miniatury strony

No comments:

Post a Comment